tisdag 28 april 2009

Twilight :D

Heii.Idag kom Twilight hem till oss i brevlådan *yeye*.Längtar tills jag ska se den.Vet än inte riktigt när det blir.Hoppas den är bra bara.Jag kanske tycker att den är jätte dålig bara för att jag läst boken :SMen hur har ni det då?Själv är det bara bra.Kom precis hem från mataffären i Karlskoga och tandläkaren.Lagade sista hållet idag.Så nu blir det inte så mkt åkande till Tandläkaren.Jo bara när jag ska in till Örebro men det är inte så ofta.
Men ni får ha det så bra.
Bye Bye

3 kommentarer:

Fia sa...

Var Twilight bra? Var det som du hade förväntat dig? =)

Hej sa...

Svar till Fia :
Ja den var verkligen bra.
Testa den du?
Helt klart sevärd :D

Fia sa...

Ja kanske ska ta o låna den utav dig =) om jag får vill säga =). Och skulle även vilja låna Mamma Mia för den har jag inte heller sett